.

.

maandag 12 mei 2014

Nabeschouwing.

Het was weer een groot feest en alles is zo'n beetje volgens planning gegaan. New York was weer geweldig en heeft weer veel indruk gemaakt. En we zijn blij dat we er dit jaar nog een keer heen gaan. Het was leuk om Philladelphia een keer te bezoeken en ook Washington was leuk. Ik had daar nog wel wat meer tijd gewild ondanks dat het ons 2e bezoek was aan DC. Wat betreft de pretparken was het bijna perfect. Het weer zat mee en het was overal rustig zodat alles gedaan kon worden. Ik dacht dat het vanwege dat het alleen in de weekenden open is druk zou zijn. Een tegenvaller was dat de hoogste achtbaan ter wereld dicht was. Het weer was ook bijna perfect. Elke dag tussen de 20 en 25 graden met zon. Op het eind 2 keer richting de 30 graden en in New York 1 keer echt heel slecht met maar 8 graden en heel de dag regen. De auto viel wat tegen. Een saaie Jeep met veel dooie hoeken, echt jammer. Maar we waren al lang blij dat we hem mee kregen in plaats van verplicht een grotere moeten nemen. Het eten was meerendeels goed. Helaas geen Outback gehad terwijl we wel de kans hebben gehad. Maar gelukkig wel Ahi tuna gehad bij Bonefish grill. En natuurlijk was de Cheesecake Factory weer een topper. De nieuwe weblog staat vanaf vandaag online hoewel er nog niet veel op staat maar dat gaat natuurlijk snel veranderen. Ik nodig jullie dus allemaal uit op: http://usa2014deel2.blogspot.nl/ Op diverse fora zal ik ook een nieuw topic openen. Nou vooruit dan nog een selfie genomen in Washington! Bedankt voor het lezen!

1 opmerking:

  1. Welkom terug en bedankt voor je leuke verslag. Ik vond het leuk om mee te lezen. Dit was een leuke afwisselende reis en ik heb me al aangemeld om jullie volgende reis ook te volgen. Veel plezier met de voorpret.

    BeantwoordenVerwijderen