.

.

woensdag 7 mei 2014

Dag 10 Kings Dominion

Weer wat problemen om de foto's tussen de tekst te krijgen dus dan maar eerst de tekst en dan de foto's. Ook kan ik geen verschillende alinea's maken dus hopelijk is het goed te lezen zonder alinea's. We kunnen rustig aan doen deze morgen want het park is toch pas om 10:30 open en we zitten dichtbij. Na het bekende ochtend gebeuren schuiven we weer aan bij de Denny's voor een real 24/7 breakfast. Ik neem een Belgian wafle platter en daar zit ook bacon en ei bij(natuurlijk sunny side up). Femmy neemt een slim fit. Helemaal rond overbruggen we de parkeerplaats en staan we op het inkomplein van het park. Lekker rustig want de Amerikanen zijn geen vroege vogels. Na de ingang staat een leuk bandje te spelen waar we even naar kijken(zie filmpje onderaan). Femmy koopt 2 petjes voor de kinderen want de zon kan fel zijn. We beginnen deze dag met de boomstammetjes en de oldtimers, altijd leuk(zie filmpje onderaan). Vervolgens de wilde muis achtbaan, Grizzly de houten achtbaan en het reuzenrad. Femmy gaat dan met de kinderen alvast naar Snoopyland terwijl ik nog eens 2 houten(dueling) achtbanen bedwing. Het rammelt allemaal stevig maar ik heb het overleefd. Het Snoopyland is in 1 woord veel plezier(zijn het toch 2 woorden geworden). Er word hier veel gedaan waaronder 2 achtbanen. We gaan met zijn allen alleen in een karretje zitten maar dan word er gevraagd of er een klein meisje met mij mee mag rijden om dat ze geen begeleiding heeft. Ik ben de beroerste niet dus dat mag. Ik had er echter niet op gerekend dat ze het eigenlijk helemaal niet leuk vond om in de achtbaan te gaan. Ze zet het op een huilen en ik ben heel de rit bezig om haar te troosten(en stil te houden). Ik kon dus niet van de rit genieten dus we gaan nog een keer. Dan is het tijd voor Scooby Doo, Dat is een shooter zoals Buzz Lightyear. Het gaat goed met mij en ik ruik mijn kans nu Martijn er deze keer niet bij is. Alleen een nadeel is dat Femmy vooraan zit en dus elke keer de targets eerder ziet dan mij en ze dus eerder raakt. Ik leg het dus af met een paar punten verschil, HMPF GRMBL !!! We gaan in een razend tempo door naar de bobsleebaan. Daar kunnen we ook met zijn allen in en Timber wil graag nog een keer. Dan gaan Savannah en ik ondertussen in de Italian Job. Een leuke achtbaan waar je in mini's moet zitten(zie filmpje onderaan). Ik ga dan in de laatste achtbaan die ik nog moet(eentje indoor)en dan is mijn lijstje dicht. Ik heb 14 van de 15 gedaan want 1 is in onderhoud. Dat verdiend een maaltijd, we gaan voor wat niet bijzondere fastfood. We gaan in de Eifeltoren en naar het gave dinobos(zie 2 filmpjes onderaan). We doen daarna nog veel dingen en als het dan bijna tijd is ga ik nog 1 keer in Intimidator 305(rode achtbaan op de foto) maar dan nu in het daglicht. Ik weet weer niet wat me overkomt en hij is overdag nog gaver dan in het donker. We lopen terug naar het hotel en nemen dan een dikverdiend ijsje bij de Denny's. Vanzelfsprekend vallen we als een blok in slaap! Filmpje van het bandje: Filmpje van de oldtimers: Filmpje van de Italian job: Filmpje van de Eifeltoren: Filmpje van het dinobos: Gereden kilometers vandaag : 0 (totaal deze vakantie tot nu toe: 800) Weer: 25 graden en zonnig!

1 opmerking: