.

.

donderdag 24 april 2014

En de teller staat op nul!!!! -------->

En dat betekent dat het vakantie is! Vandaag had ik al vrij en morgen vertrekken we naar Amsterdam om dan zaterdag het vliegtuig te nemen.

Ik heb deze week alleen maar op dinsdag en woensdag hoeven werken. Verder was ik zaterdag jarig en als cadeau van Martijn en Femmy gingen we met Pasen een nachtje naar zee wat erg leuk was! Natuurlijk hebben we de Esta gecheckt en we hebben allemaal weer toestemming. Vandaag nog mijn hurrukus laten klippen(Brabants voor: haartjes laten knippen oftewel gewoon naar de kapper geweest;)). Toen de onvermijdelijke vraag kwam wat ik met Koningsdag ging doen moest ik natuurlijk ff melden dat we naar o.a. New York gaan.

Maar om een lang verhaal kort te maken, er moeten nog wat dingen gebeuren zoals naar de winkel, de koffers inpakken, dingen uitprinten en dergelijke. Hopelijk hebben we in Amsterdam internet zodat ik morgen avond dag 1 er op kan zetten;)

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijk vooruitzicht !!!!! Ik wil ook mee, kan dat nog ;-) !?!?! Maar heel veel plezier, lekker genieten. En hopelijk kom je veel aan het blog toe ! Genieten met z'n allen !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen